FANDOM

WWE SmackDown! vs Raw 2010 (Gra)
WWE Smack Down! vs Raw 2010 (Gra)
Data Wydania 20 października 2009 ( światowa data premiery )

13 listopada 2009 ( data wydania w Polsce )

23 października 2009 ( Europejska data premiery ) (PAL)

20 października 2009 ( data premiery w USA ) (NTSC)

Na co XBOX 360

PS2

PS3

PSP

NDS

Wii

Data Wydania w Pl 13 listopada 2009 ( data wydania w Polsce )
Pasy Pas WWE Champion

Pas Wagi Ciężkiej Champion

Pas Interkontynental Champion

Pas U.S. Champion

Pas Tag Team Champion Wersja I

Pas Tag Team Champion Wersja I

Pas Tag Team Champion Wersja II

Pas Tag Team Champion Wersja II

Pas Tag Team Champion Wersja III

Pas Tag Team Champion Wersja III

Pas ECW Champion

Pas WCW Champion

Pas Hartkore Champion

Pas ?

Koszt 49zł
Rok Wydania 2009

Kolejna część popularnej gry konsolowej, będącej symulatorem wrestlingu. Wcielając się w jednego z mistrzów tego sportu rozegramy wiele pasjonujących i efektownych walk. WWE SmackDown vs. Raw 2010 jest kolejną, czwartą już, odsłoną konsolowej bijatyki podejmującej tematykę wrestlingu. Gra stara się jak najwierniej przedstawić ten sport walki, tak bardzo popularny w USA i Japonii, w którym nawet ważniejsze od samych zmagań zawodników jest wielkie, efektowne show na ringu. Omawiana produkcja przygotowana została z myślą o sześciu różnych platformach: Nintendo DS, PlayStation 2, PlayStation Portable, Wii, Xbox 360 oraz PlayStation 3, a także dodatkowo na telefony komórkowe z systemem Java i Android.

W grze występują takie sławy wrestlingu jak John Cena, The Undertaker, Randy Orton, Edge i Rey Misterio, którzy zresztą pojawiają się również na okładce promując grę. Ich aktywny udział w produkcji gwarantuje wysoki realizm i swobodę walki. Gracze mogą wcielić się zarówno we wspomnianą piątkę jak i w pozostałych zawodników znanych z telewizyjnych programów WWE RAW, WWE SmackDown oraz ECW wyświetlanych pod wspólnym szyldem organizacji World Wrestling Entertainment. Deweloperzy przyłożyli dużą wagę do realizmu i dokładnego odwzorowania tak wyglądu walczących jak i ich charakterystycznych ruchów czy zachowania.

Najważniejszym elementem jest tryb kariery. Gracze kierując swoim ulubionym zawodnikiem mają możliwość zdobycia różnych mistrzowskich tytułów. Grę cechuje dopracowana i szczegółowa grafika, która została nieco poprawiona w stosunku do poprzedniej odsłony serii.

GaleriaEdytuj