FANDOM

Jacob Hager
Jack Swagger
Narodowość Perry, Oklahoma
Wzrost 1.94 m
Waga 119 kg
Debiut 7 wrzesień 2006
Funkcja Wrestler

Zawodnik

Jacob "Jake" Hager, znany jako Jack Swagger (ur. 24 marca 1982) – amerykański wrestler, występujący w World Wrestling Entertainment (WWE) w brandzie Raw.

KarieraEdytuj

Na początku pracował dla programu Florida Championship Wrestling (FCW), gdzie był pierwszym FCW Florida Heavyweight Championem. Następnie został przeniesiony do brandu RAW. Podczas nagrania SmackDown! zdobył pas World Heavyweight Championship. 9 września 2008 zadebiutował w rosterze ECW. 13 stycznia 2009 zdobył ECW Championship.

Pierwsza singlową walkę na RAW stoczył z MVP. W debiucie na gali WrestleMania 26 zdobył walizkę Money In The Bank, a na WWE Extreme Rules 2010 obronił pas wagi ciężkiej w walce przeciwko Randy'emu Ortonowi, a na Over the Limit obronił pas w walce z The Big Showem (walkę tę przegrał przez dyskwalifikację i co idzie za tym, utrzymał pas). Z kolei na Fatal 4 Way stracił pas na rzecz Reya Mysterio. Na TLC(Tables, Ladders & Chairs): przegrał walkę z Dolphem Zigglerem o pas WWE Intercontinental Championship. 19 czerwca na Capitol Punishment przegrał z Evanem Bournem. Na Hell in a cell przegrał walkę o pas wraz z Dolphem Zigglerem. Przez co pas zachowało Airboom Evan Bourne & Kofi Kingston.16 stycznia 2012 r pokonał Zacka Rydera i zdobył pas stanów zjednoczonych. Stracił pas na rzecz Santina Marelli'ego.

Tag TeamyEdytuj

Team Miz (WWE): Dolph Ziggler, Drew McIntyre, Sheamus, The Miz.

TytułyEdytuj

WWE:

World Heavyweight Champion,

ECW Heavyweight Champion,

United States Champion,

  1. 14-Man Battle Royal Winner 2009

FCW: First-ever Florida Heavyweight Title, Southern Heavyweight Title, 23-Man Battle Royal Co-Winner 2008

GaleriaEdytuj